Mestrado Universitario en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Louro Rodríguez, Julio
Correo electrónico
julio.louro@udc.es
Profesorado
Campa Portela, Rosa Mary de la
Louro Rodríguez, Julio
Troya Calatayud, Jose Joaquin de
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
julio.louro@udc.es
joaquin.troya@udc.es
Web
Descrición xeral
O obxectivo desta materia é que o alumno adquira os coñecementos necesarios que incumben á seguridade marítima, para o desenvolvemento da profesión. Para iso, estudaranse os métodos de análises de sinistros marítimos, profundarase nos mecanismos de busqueda e salvamento no mar, e estudaranse en detalle as normativas que incumben á xestión da seguridade operacional, a protección e a calidade no ámbito marítimo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizan cambios.
2. Metodologías que se manteñen:
Todas
Metodologías que se modifican:
? Presentación oral a través de Teams
? Prueba obxectiva a través de Moodle
? Sesión magistral a través de Teams/Moodle, síncrona ou asíncrona.
3. Mecanismos de atención personalizada al alumno:
? – Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
? – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
? – Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da Escola. Sesións adicionais segundo o demande o alumnado, bien en gran grupo, bien en pequeños grupos, segundo a demanda. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación:
Mantéñense as metodoloxías de avaliación e os % no peso da cualificación, incluido a asistencia, participación e aproveitamento das clases.
Observación de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na Guía Docente.
En lo referente al "Alumnado con reconocimiento de dedicación a tiempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia" el Profesor pone a disposición del alumno los apuntes actualizados de la Asignatura en Moodle, no le exige la asistencia a clase para su evaluación en las dos oportunidades de enero y julio y en lo relativo a las tutorías del Profesor:
? – Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
? – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
? Teams: utilizarase este medio, como alternativo ao escrito, cando así proceda conforme ao tipo de consulta.
En canto aos requisitos para superar a materia, mantéñense os establecidos na Guía Docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non se realizan cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías