Nesta materia adquírense os coñecementos e competencias que permiten ao alumno analizar, detectar averías e supervisar os principais equipos e sistemas electrónicos analóxicos e de potencia do buque.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos.
– Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se modifican
Se a docencia pasase a ser totalmente non presencial cambiaríase o uso de diapositivas e/ou lousa por explicacións con diapositivas en Teams (impartidas na hora de clase) e/ou copia de diapositivas con explicacións detalladas en Moodle (campusvirtual.udc.es), en formato pdf. Terían á súa disposición en Stream as clases non presenciais impartidas por Teams e/ou os pdf de Moodle (campusvirtual.udc.es). As prácticas de laboratorio adaptaríanse para poder ser realizadas de maneira non presencial co apoio das TIC mediante vídeos, tarefas interactivas de arrastre de texto/vídeo, etc.
Manteranse as demais pautas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– As titorías implementaranse por Teams.
4. Modificacións na avaliación.
– No caso da metodoloxía de avaliación, as probas poderán facerse a través de Teams. No se realizarán outros cambios.
5. Modificacións na bibliografía ou webgrafía.
– Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías