Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Sistemas Electrónicos de Comunicacións e Axuda á Navegación | Código | 631G02457 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1: Fundamentos dos sistemas de radiocomunicacións |
. Xeneralidades: Espectro radioeléctrico, ondas de radio. . Técnicas de modulación. . Modos de transmisión. Modelo de transmisor receptor. . Fontes de enerxía. . Sistemas satelitales (fundamentos). . Propagación. . Antenas. |
Tema 2: Sistemas de radiocomunicacións Mariñas |
. Bandas e canles nas radiocomunicacións mariñas. . Introdución ós sistemas de Socorro, urxencia e seguridade (punto de vista funcional) . Sistemas non GMDSS, sistemas GMDSS. . DSC. . Radiotelex. . NAVTEX. . Sistemas satelitales: Inmarsat, Inmarsat B, M, mini-M Inmarsat-C EGC Inmarsat Fleet TV. Equipos e Bandas de radioaficionado. |
Tema 3: Sistemas de Axuda á navegación |
. Radar, Arpa. . Radiobalizas e Trasponders. . Sistemas de Navegación por Satélite: GPS, Glonass, Galileo. AIS. . Sensores: Ecosondas. Giroscópicas. Compás satelital. ECDIS. |
Tema 4: Regulamentación e normativa. | . |
Segundo o STCW incluídas as Emendas de Manila de 2010, columna 2 (recoñecementos, comprensión e suficiencia) do cadro A-III/6 | . Funcionamento de todos os sistemas de a bordo para as comunicacións internas. . Coñecemento dos principios e dos procedementos de mantemento do equipo de navegación e dos sistemas de comunicacións internas e externas. . Coñecementos teóricos: funcionamento do equipo eléctrico e electrónico en zonas inflamables. .Coñecementos prácticos: executar sen riscos os procedementos de mantemento e reparación. Detección de fallos de funcionamento das máquinas, localización de fallos e medidas para previr as avarías. |
Segundo o STCW incluídas as Emendas de Manila de 2010, en función de instalacións eléctricas,electrónicas e de control a nivel operacional, do cadro A-III/6 engádese: Un tema de alarmas e sistemas de vixilancia(regulación e control) Un tema de tecnoloxía dos materiais electrónicos (Ciencia e Enxeñería de materiais) Un tema de riscos eléctricos no mantemento (Mantemento eléctrico do buque) |
• Sistemas hidraúlicos e elctroneumáticos ( Equipos auxiliares do buque) |
O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AIII/2, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de xestión de Oficial de Máquinas de Primeira da Mariña Mercante, sen limitación de potencia da planta propulsora e Xefe de Máquinas da Mariña Mercante ata o máximo de 3000 kW. | Cadro A-III/2 del Convenio STCW. Especificación das normas mínimas de competencia aplicables aos Xefes de máquinas e Primeiros Oficiais de máquinas de buques cuxa máquina propulsora principal teña unha potencia igual ou superior a 3000 kW |