Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas I | Código | 631G03001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B17 C8 C1 | Participación en traballos grupais | 5 |
Traballos tutelados | A73 B1 B3 B4 B6 B8 B9 B10 B12 B14 B15 C9 C3 C1 | Traballos propostos. |
15 |
Proba obxectiva | B1 B8 B11 B14 B15 C9 C8 C1 | Comprobación dos coñecementos e capacidade de resolución de problemas. |
60 |
Solución de problemas | A73 A74 A75 B3 B4 B5 B6 B7 | Resolver problemas. | 20 |
Observacións avaliación | |||
Os estudantes que participan no sistema EEES, deberán acudir a un mínimo do 80% das clases interactivas, e a avaliación continua supón o 40% da nota, e ao longo do cuatrimestre realizaranse probas parciais que lles permitan acadar o restante 60% da nota. Os estudantes que teñan realizado a avaliación continua pero non superasen a materia trala realización dos parciais, terán a oportunidade de acadar o restante 60% da nota nun examen final de toda a asignatura na primeira ou segunda oportunidade. Os parciais non eliminan materia. Os estudantes que decidan NON participar no sistema EEES serán avaliados a través dunha Proba Obxetiva que constituirá o 100% da avaliación, consistente nunha proba individual de asimilación de coñecementos teóricos e prácticos. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017), e queira manterse na vía do EEES e beneficiarse da avaliación continua, DEBERÁ INDICALO Ó PRINCIPIO DO CUADRIMESTRE e asistir ó 50% das clases interactivas. No caso de non poder asistir ás prácticas deberá asistir a titorías onde realizará probas equivalentes. |