Con esta materia se pretende que el alumnado conozca los conceptos y las perspectivas básicas de la psicología de la memoria, estrategias de investigación y ámbitos de aplicación, y diversos programas y técnicas para incrementar la memoria.
Plan de continxencia
O ENSINO SERÁ PRESENCIAL. NO CASO DE QUE A SITUACIÓN SANITARIA O REQUERISE, OPTARÍASE POR UNA METODOLOXÍA E AVALIACIÓN EXCLUSIVAMENTE VIRTUAL
1. Modificacións nos contidos: Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías: Mantéñense, aínda que pasarían a un formato virtual (Teams, Moodle, correo electrónico)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Atención ao alumnado por correo electrónico, foro de moodle e Teams nos horarios previstos.
4. Modificacións na avaliación: De ser o caso, a proba e a exposición dos traballos realizaríanse de xeito online.
*Observacións de avaliación: O indicado previamente se a situación sanitaria o require.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías