Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura Código 652438021
Titulación
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Profesorado
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia ten como obxectivo afondar en: 1- a identificación das dificultades na aprendizaxe da escritura. 2- o deseño, adaptación e aplicación de técnicas de avaliación e intervención psicoeducativa nas dificultades na aprendizaxe da escritura.
Plan de continxencia Modificacións nos contidos NON SE REALIZARON CAMBIOS NOS CONTIDOS Metodoloxías - Metodoloxías docentes que se manteñen ESTUDO DE CASOS E TRABALLOS TUTELADOS - Metodoloxías docentes que se modifican Os TALLERES Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Ferramenta Temporalización CORREO ELÉCTRONICO: Diariamente. Atenderase calquera dúbida e estableceranse horas para tutorÍa, ou encontros a través de Teams co alumnado que o solicite, durante todo o cuadrimestre. CAMPUS VIRTUAL (MOODLE): Ao comezo do curso colgaranse os documentos explicativos que guiarán o desenvolvemento da materia e os apuntamentos correspondentes. Tamén se realizará o exame final a través do campus virtual. TEAMS: 2 horas semanais. clase expositiva e clase interactiva na franxa horaria correspondente asignada á materia. Todas as clases serán síncronas. Tamén se realizarán as exposicións por grupos a través desta ferramenta. Modificacións na avaliación Metodoloxía Peso na cualificación Descrición Proba mixta 40% A avaliación final será unha proba mixta (individual) que combine preguntas de resposta curta, preguntas abertas, e de múltiples opcións. Ademais, terá un caso para analizar, avaliar e/ou intervir. Traballos tutelados 40% Deseño e presentación dunha avaliación e intervención psicoeducativa dun caso real con DAE. (Traballo en grupo) Estudo de casos 20% Asistencia, participación e actitude nas actividades de clase (análise de casos, lecturas, aprendizaxe colaborativo). 1. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Entregar e expor os traballos tutelados na data que se acorde. 3. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de maio- xuño Observacións de avaliación: A PROBA MIXTA REALIZARASE A través DO CAMPUS VIRTUAL E Os TRABALLOS SERÁN PRESENTADOS, A TODA A CLASE, A través de TEAMS. Modificacións dá bibliografía ou webgrafía: só actualización
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías