Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura
Código
652438021
Titulación
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Non presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Profesorado
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia ten como obxectivo afondar en:
1- a identificación das dificultades na aprendizaxe da escritura.
2- o deseño, adaptación e aplicación de técnicas de avaliación e intervención psicoeducativa nas dificultades na aprendizaxe da escritura.
Plan de continxencia
Modificacións nos contidos
NON SE REALIZARON CAMBIOS NOS CONTIDOS
Metodoloxías
- Metodoloxías docentes que se manteñen
ESTUDO DE CASOS E TRABALLOS TUTELADOS
- Metodoloxías docentes que se modifican
Os TALLERES
Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Ferramenta Temporalización
CORREO ELÉCTRONICO: Diariamente. Atenderase calquera dúbida e estableceranse horas para tutorÍa, ou encontros a través de Teams co alumnado que o solicite, durante todo o cuadrimestre.
CAMPUS VIRTUAL (MOODLE): Ao comezo do curso colgaranse os documentos explicativos que guiarán o desenvolvemento da materia e os apuntamentos correspondentes. Tamén se realizará o exame final a través do campus virtual.
TEAMS: 2 horas semanais. clase expositiva e clase interactiva na franxa horaria correspondente asignada á materia.
Todas as clases serán síncronas. Tamén se realizarán as exposicións por grupos a través desta ferramenta.
Modificacións na avaliación
Metodoloxía Peso na cualificación Descrición
Proba mixta 40% A avaliación final será unha proba mixta (individual) que combine preguntas de resposta curta, preguntas abertas, e de múltiples opcións. Ademais, terá un caso para analizar, avaliar e/ou intervir.
Traballos tutelados 40% Deseño e presentación dunha avaliación e intervención psicoeducativa dun caso real con DAE.
(Traballo en grupo)
Estudo de casos 20% Asistencia, participación e actitude nas actividades de clase (análise de casos, lecturas, aprendizaxe colaborativo).
1. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Entregar e expor os traballos tutelados na data que se acorde.
3. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de maio- xuño
Observacións de avaliación:
A PROBA MIXTA REALIZARASE A través DO CAMPUS VIRTUAL E Os TRABALLOS SERÁN PRESENTADOS, A TODA A CLASE, A través de TEAMS.
Modificacións dá bibliografía ou webgrafía:
só actualización
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías