Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica na familia | Código | 652438025 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
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Bibliografía básica |
Abad, M. (2001). La perspectiva ética de los códigos de conducta en terapia familiar. Cuadernos de terapia familiar, 48-49 Bertrando, P. y Toffanetti, D. (2004). Historia de la terapia familiar. Barcelona: Paidós Equipo EIF (2008). Manual de instrumentos de evaluación familiar. Madrid: CCS Gee, E. y otros (2018). Children and families in the digital age. New York: Routledge Goldenberg. I. y Goldernberg, H. (2004). Family therapy. Brooks/Cole Kumpfer, K.L., Magalhaes, C. y Xie, J. (2012). Cultural adaptations of evidence-based family interventions to strengthen families and improve children's developmental outcomes. European Journal of Developmental Psychology, 9, 104-116. López Larrosa, S. (2009). La relación familia-escuela. Madrid: CCS López Larrosa, S. y Escudero, V. (2003). Familia, evaluación e intervención. Madrid: CCS López Larrosa y González Seijas (2017). MUPO. Mentes Únicas. Programas para la mejora socioemocional de las dificultades de aprendizaje. Madrid: PIrámide Mayfield, K.T & Fosco, C.M. (2020). Links Between School and Home: Associations Between Adolescent School Day Experiences and Maternal Perceptions of Family Relations. Journal of Child and Family Studies, 30,121–133 https://doi.org/10.1007/s10826-020-01865-4 Mc Goldrick, M. y Gerson, R. (2008). Genogramas en evaluación familiar. Buenos Aires: Paidós Rivett, M. & Buchmüller, J. (2018). Family therapy. Skills and tecnhiques. Abingdon, Oxon, UK: Routldege. Rodríguez-Arias, J.L. y Venero, M. (2005). Terapia familiar breve. Madrid: CCS Rodrigo y otros (2008). Preservación familiar. Madrid: Piràmide |
Ó comezar a asignatura se proporcionará bibliografía recomendada ademáis da indicada en este apartado. Siempre que o desexen,poden consultar coa docente acerca de outras fontes bibliográficas. Se recorda a importancia de consultar bases de datos como Web of Science ou Psycinfo. |
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Bibliografía complementaria | |
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