Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento | Código | 652511213 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Factores e características do desenvolvemento humano: implicacións actuais e contemporáneas: principais trazos diferenciais do desenvolvemento humano. Factores de influencia. 2. Concepto e niveis de explicación dos Trastornos do Desenvolvemento, caracterización, factores causantes, tipoloxía e investigacións contemporáneas, así como clasificación internacional. 3. A avaliación dos trastornos do desenvolvemento para a intervención psicopedagóxica. Métodos diagnósticos e métodos de avaliación 4. Trastornos emocionais e trastornos de conduta 5. A intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento: Paradigmas e Principios contemporáneos |
1.1 Principais influencias no desenvolvemento humano 1.2. O modelo biopsicosocial 1.3. A neuroplasticidad do cerebro humano 1.4. A perspectiva da neurodiversidad. As fortalezas e dificultades da neurodiversidad. 1.5. Modelos básicos do desenvolvemento 2.1. Tipos de trastornos do desenvolvemento 2.2. Caracterización dos distintos trastornos. 2.3. Factores e niveis de explicación actual 2.4. Clasificación e características diferenciais 2.5. Trauma de desenvolvemento e as súas manifestacións. Relación cos trastornos do desenvolvemento. 2.6. A xanela de tolerancia, o apego e as consecuencias do trauma sobre o desenvolvemento do cerebro. 3.1. Tipos de avaliación como preparación para a intervención psicopedagóxica. 3.2. Signos de alerta e sistemas de organización diagnóstica. 3.3. Modelos e teorías explicativas 3.4. Métodos específicos de intervención. 4.1. Os factores que inflúen no desenvolvemento de trastornos emocionais e de conduta 4.2. Características dos trastornos emocionais e de conduta 4.3. Tipos de intervención neste tipo de trastornos. 4.4. Acerca dunha hipótese de traballo na explicacións dos Trastornos do Desenvolvemento. 5.1. Atención e intervención psicopedagóxica: concepto e definición 5.2. Principios básicos na intervención psicopedagóxica 5.3. Funcións da intervención psicopedagóxica 5.4. A calidade de vida e a vida autodeterminada 5.5. Concepción actual da discapacidade intelectual |