Iniciar a formación do estudante das distintas titulacións para optar a ser profesor de secundaria para tecnoloxía mediante a Didáctica da Matemática.
Coñecer e reflexionar sobre os contidos máis relevantes das Matemáticas, obxecto de ensinanza nos distintos niveis da Educación Secundaria.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas coa salvedade de que a presencialidade cambia hacia unha canle virtual.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesións maxistrais, prácticas de laboratorio e a presentación oral: se non se poden realizar de forma presencial realizaranse a través da ferramenta de Microsoft TEAMS.
Proba mixta: realizarase mediante unha proba online mediante a plataforma do curso virtual en Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas, etc.
– Moodle: Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros virtuais” da materia, para formular as consultas necesarias sobre os contidos, as actividades ou as tarefas asignadas da materia.
– Teams: sesións en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos
tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade ou en horario de titorias das docentes.
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
Ningunha, excepto que as probas presenciais serán con caracter virtual ou online.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realiza.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías