Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Educación física e educación en valores | Código | 652603323 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema I. Marco conceptual da axioloxía e da ética. |
Rol do profesor de EF |
Tema 2. Os valores a través da EF e o deporte. | Estratexias e técnicas para educar en valores |
Tema 3. AF, Medio natural e sostenibilidade. | Obxectivos ODS O medio natural e a naturalización como unha oportunidade. |
Tema 4. O enfoque competitivo - agonista baseado no resultado, fornte o enfoque colaborativo hedonista | -Clima de clase centrado no logro - Clima de clase centrado na tarefa - O binomio autoconcepto e motivación |
Tema 5.EF e xénero | -- Esteriotipos de xénero en educación física - Análise de boas prácticas |
Tema 6. EF,saúde e valores. | O corpo. Tipoloxías corporais dende o autoconcepto na adolescencia e dende axentes externos. |