Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Practicum | Código | 652606606 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
O centro: organización e funcionamiento, oferta educativa e recursos. | - Organos de Goberno - O Departamento de Información e Orientación Profesional ou o Departameto de Orientación - O Departamento de FOL ou da especialidade na que realiza as prácicas - Culturas organizativas - Oferta Educativa -Recursos humanos - Recursos materiais (informáticos, instalacións, etc.) |
O centro: instrumentos de planificacion | Proxecto Educativo /Proxecto Funcional A programación dos módulos ou materias da especialidade Plano de Acción Titorial Plano de Orientacion Académica e Profesional Atención á diversidade: perfil do alumnado e medidas. Plan de Convivencia Proxecto lingüístico Plan de igualdade e incorporación transversal da perspectiva de xénero. A formación en centros de traballo Outros programas Ámbitos de innovación educativa |
O Ciclo formativo |
- Perfil profesional - Modulos e unidades de competencia - Sector produtivo e contorna socioeconómica - Mercado laboral do ciclo - A formacion en centros de traballo e as empresas do sector |
A aula: praxe docente e alumnado | A praxe docente - Integración da visión de xénero - Integración das TIC e da competencia dixital - Metodoloxía - Avaliación: concepción, modalidades, técnicas e instrumentos - Lingua/s de ensino - Medidas para a atención á diversidade - As outras funcións do profesorado - ámbitos de innovación educativa O alumnado do grupo clase - Perfil sociolingüístico - Competencia dixital - Resultados da avaliación inicial - Procedencia académica - Expectativas académicas e profesionais - Necesidades educativas específicas |
Deseño e desenvolvemento de propostas didácticas | Fundamentación teórica e legal Obxectivos e contidos Metodoloxía Actividades e recursos Atención á diversidade Avaliación Desenvolvemento a valoración da proposta |