Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Metodoloxía do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria | Código | 652608822 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
SECCIÓN DE LINGUA E LITERATURA GALEGA (PROF. DR. XULIO PARDO DE NEYRA) Por suposto, non se inclúen aquí ningún tipo de versións deste programa noutras linguas porque é algo que non ten razón de ser | 1. A METODOLOXÍA NA DIDÁCTICA DA LINGUA E DA LITERATURA GALEGAS NA EDUCACIÓN SECUNDARIA 1. 1. Perspectivas e contexto 2. MÉTODOS PARA O ENSINO DA LINGUA GALEGA NA ESO E NO BACHARELATO 2. 1. Competencias, estratexias e conceptos afíns 3. MÉTODOS PARA O ENSINO DA LITERATURA GALEGA NA ESO E NO BACHARELATO 3. 1. Competencias, estratexias e conceptos afíns 4. ANÁLISE DE EXPERIENCIAS DE INNOVACIÓN METODOLÓXICA EN DIDÁCTICA DA LINGUA E DA LITERATURA GALEGAS 4. 1. Recursos e análise |
SECCIÓN DE LINGUA E LITERATURA CASTELÁ (PROF. PABLO CANO LÓPEZ) | 1. A EDUCACIÓN LINGÜÍSTICA 1.1. Ensinanza da lingua fronte a ensinanza da gramática: a controversia arredor do «gramaticalismo» 1.2. Estratexias para o fomento e perfeccionamento da expresión oral 1.3. Estratexias para o fomento e perfeccionamento da expresión escrita 2. A EDUCACIÓN LITERARIA 2.1. A historia (escolar) da literatura, unha aproximación en crise 2.2. O problema da selección das lecturas 2.2.1. A «gran» tradición: discusións sobre o lugar dos clásicos nas aulas 2.2.2. As «outras» tradicións: cando, como, por que introducilas? 2.3. Algunhas aproximacións non historiográficas ao fenómeno literario 2.3.1. Secuencias didácticas con eixes non cronolóxicos 2.3.2. O papel e a(s) pantalla(s) 2.3.3. Os obradoiros literarios 3. MÁIS ALÓ DO LIBRO DE TEXTO 3.1. O libro de texto, unha ferramenta discutida: os seus alcances e límites 3.2. Ollada a algúns recursos en liña para uso de discentes e/ou docentes |