Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria | Código | 652608823 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. CUESTIÓNS PREVIAS | 1.1. A noción de currículum 1.2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español 1.3. A lingua e a literatura no marco lexislativo do Ensino Secundario en Galicia |
2. A PROGRAMACIÓN | 2.1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración? 2.2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer? |
3. APROXIMACIÓN METODOLÓXICA E INCORPORACIÓN DA LITERATURA INFANTIL E XUVENIL NA AULA | 3.1. A literatura infantil e xuvenil como parte do currículo? 3.2. Propostas de animación á lectura nas aulas de Secundaria Obrigatoria e Bacharelato 3.3. Análise de experiencias reais e os seus resultados |
4. A AVALIACIÓN | 4.1. A avaliación 4.1.1. Concepto e tipos 4.1.2. Obxectivos, criterios e instrumentos 4.2. Actos: que e como adoitamos avaliar os docentes de Lingua e literatura? 4.3. Propósitos: que e como debemos avaliar os docentes de Lingua e literatura? |
5. A ATENCIÓN Á DIVERSIDADE NA ÁREA DE LINGUA E LITERATURA | 5.1. Diversidade ou «diversidades»? 5.2. A atención á(s) diversidad(es), unha responsabilidade... e un desafío 5.3. Algunhas orientacións de alcance xeral |
6. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA A TRABALLADOR DO ENSINO | 6.1. O estatus laboral do docente na escola pública española 6.2. Vías de acceso ao exercicio profesional |