Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas e xogo | Código | 652G01031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Activdades de introdución e motivación, baseadas en xogos colaborativos e apoiadas en recursos dixitais. |
Análise de fontes documentais | Revisión guiada de distintas fontes e recursos para a análise e recensión colaborativa de teorías sobre o xogo. |
Aprendizaxe colaborativa | Realización colaborativa de traballos tutelados: investigación, lectura guiada, deseño de xogos, proposta didáctica, elaboración de recursos como soporte de xogos, elaboración de dinámicas matemáticas/emocións e elaboración de presentacións multimedia dos resultados. |
Lecturas | Lectura guíada e colaborativa do texto Intelixencia emocional, de Daniel Goleman. |
Portafolios do alumno | Elaboración en equipos dun portafolio dixital no que se organizarán os procesos e resultados de aprendizaxe, así como as distintas avaliacións (heteroevaluación e avaliación entre pares) e reflexións sobre a materia. |
Proba mixta | Proba escrita teórico-práctica na que se dará especial importancia á aplicación e á reflexión sobre os contidos da materia. |
Presentación oral | Presentacións en equipo dos distintos traballos tutelados, co apoio de recursos multimedia. Para a presentación dos recursos creados elaborarase un vídeo que documente o proceso. |
Sesión maxistral | Exposición dos distintos temas na que se presentará a información necesaria así como a orientación para a comprensión dos temas tratados e o posterior desenvolvemento das actividades planificadas. |