Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Couto Cantero, Pilar
Correo electrónico
pilar.couto@udc.es
Profesorado
Couto Cantero, Pilar
Correo electrónico
pilar.couto@udc.es
Web
Descrición xeral
O curso ten como obxectivo actuar no campo teórico, aclarando a comprensión de conceptos básicos sobre teatro, dramatización, teatralidade e no campo práctico, proporcionando aos estudantes a capacidade de propoñer accións educativas no período de 0 a 6 anos. a produción de actividades con carácter didáctico para aplicar a grupos de nenos en educación infantil dentro dun plan xeral de educación.
Plan de continxencia
1. Cambios de contido
Non hai modificacións.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Mantéñense as lecturas e a discusión guiada.
* Metodoloxías de ensino que se modifican
A mesa redonda e os talleres substitúense por sesións virtuais e titorías na plataforma TEAMS e os medios dispoñibles ofrecidos pola UDC.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes
As titorías realízanse por correo UDC, teléfono desviado, moodle e TEAMS.
4. Modificacións na avaliación
* Observacións de avaliación:
En caso de continxencia e ante a imposibilidade de realizar a obra teatral, a avaliación modifícase nos seguintes termos e porcentaxes:
- Facer un "monicreque" (con material reciclable, se é posible). Individual. 25%.
- "Script" ou texto escrito dramático (con todas as súas versións). En grupos xa establecidos. 40%.
- Diario de traballo, reflexións e proceso de elaboración do traballo. En grupos xa establecidos. 35%.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías