Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Teoría da educación | Código | 652G03001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A3 A7 A9 A11 B4 C1 | Prácticas encargadas e/ou desenvolvidas nas sesións interactivas | 40 |
Recensión bilbiográfica | A1 A2 A3 A13 B2 C1 C6 | Dun libro a escoller entre os propostos. Avaliarase a calidade da análise dos contidos e o aproveitamento das lecturas realizadas na materia. | 10 |
Presentación oral | A3 A4 A5 A16 B2 B3 C1 C6 | Das prácticas de aula (grupais). Terase en conta a claridade na exposición, a profundidade dos contidos e o manexo do tempo de exposición. |
10 |
Sesión maxistral | A1 A5 A11 A16 B2 C4 | Asistencia e participación nas propostas de aula | 10 |
Proba de ensaio | A1 A2 C1 C4 | Exercicio escrito individual no que se ten que demostrar o dominio dos contidos básicos da materia. | 30 |
Observacións avaliación | |||
Os contidos e todas as As persoas que asisten asiduamente (80-100% de asistencia) serán avaliadas polos: 1. Traballos realizados nas sesións de aula así como os propostos para realizar de forma individual ou en grupo nes sesións interactivas. 2. Exposición dos traballos de grupo e participación nos debates correspondentes ás sesións interactivas. 4. Defensa dun libro e traballo individual de síntese dos outros recomendados, cuxa proposta darase a coñecer na sesión de presentación da materia. As persoas que non participan nas presentacións entregan a recensión de 2 libros. 4. Exercicio escrito sobre os contidos da materia. As personas que non acdan o 80% da asistencia deben solicitar con antelación no Decanato a dispensa para superar a materia a través dos seguintes traballos: 1. Recensións de 2 dos 3 libros indicados. O traballo de recensión debe contar con: 1. breve referencia ás autor/as, 2. a síntese das ideas principales de cada capítulo, 3. a conclusión no que se relación os obxectivos do libro coas aportacións finais, e 4. un comentario-crítico (persoal) do texto leído. 2. Analizar a influencia das distintas corrientes educativas traballadas na aula na película "Hoy empieza todo" 3. Exame final O alumnado que teña que ser avaliado na segunda oportunidade de xullo terá que repetir os traballos non superados positivamente ou non presentados. |