Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Educación de persoas adultas e maiores | Código | 652G03018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. PERSPECTIVAS ACTUAIS DA EDUCACIÓN DE PERSOAS ADULTAS: Concepcions, finalidades e ámbitos da educación de persoas adultas | 1.1. Buscando unha definición de Educación de Persoas Adultas: obxectivos e funcións 1.2. Fundamentos psicolóxicos: Cómo aprenden as persoas adultas. |
2. FUNDAMENTOS PEDAGÓXICOS DA EDUCACIÓN DAS PERSOAS ADULTAS | 2.1. Xustificación histórica. 2.2. Aportación da Educación Permanente á Educación das Persoas Adultas. 2.3. Andragoxía 2.4. O modelo social da Educación das Persoas Adultas |
3. POLÍTICA E MODELOS ORGANIZATIVOS DAS PERSOAS ADULTAS | 3.1. Políticas educativas e educación de persoas adultas. 3.2. Criterios e modelos para a análise das diferentes políticas da educación das persoas adultas. 3.3. Modelos organizativos. 3.4. Internacionalización das políticas educativas das persoas adultas. |
4. MODELOS DE EDUCACIÓN DE PERSOAS ADULTAS | 4.1. A investigación positivista/empirista e o modelo técnolóxico 4.2. A perspectiva hermenéutica e o modelo intepretativo 4.3. A perspectiva crítica e a racionalidade emancipatoria 4.4. Limitacións da perspectiva crítica: O modelo radical. |
5. EDUCACIÓN E ENVELLECEMENTO | 5.1. A evolución sociohistórica na conceptualización do envellecemento. 5.2. O envellecemento dende a perspectiva de xénero. 5.3. Modelos nos coidados e repercusions nas mulleres como principais cuidadoras. 5.4. A inclusión dixital das persoas maiores nun contexto dixitalizado. |