Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación ocupacional | Código | 652G03021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A2 A5 A8 A9 A14 A21 B4 C3 C4 | Consiste no deseño dun programa de orientación ocupacional no que se diferencian dous apartados. No primeiro, de fundamentación teórica, analízase: a concepción e dimensións da orientación ocupacional xunto coas súas implicacións para o deseño do programa e as barreiras relacionadas coa empregabilidade e co xenero que atrancan a inserción laboral do colectivo. Na segunda parte, preséntanse os distintos elementos do programa (obxectivos, contidos, duración e temporalización, metodoloxía, actividades, recursos e avaliacion). Os criterios de avaliación e cualificación preséntanse nunha rúbrica que estará dispoñible en moodel. | 60 |
Proba mixta | A2 A5 A8 B1 C1 | As preguntas de resposta breve puntúan o 70% do valor da probo. O 30% restante corresponde a cuestións de tipo práctico relacionadas co deseño do programa de orientacion ocupacional. | 40 |
Observacións avaliación | |||
Requisito para superar a materia
Para superar a materia é imprescindible obter a metade da cualificación outorgada en cada unha das dúas tarefas que computan na avaliación (3) no programa de orientación 2 na proba mixta. A non realización dunha das dúas tarefas implica a cualificación de NP. Convocatoria de xullo (segunda oportunidade)Na segunda oportunidade recuperanse as tarefas non superadas. Evaluación das actividades grupais As actividades que se realizan en grupo van ser obxecto de autoavaliación e coavaliación. Os resultados desta última trasladanse a cualificación de cada persoa do grupo. Actividades optativasCoa realización da actividade optativa pode obterse até dous puntos. A actividade xa descrita consiste no auto-diagnóstico reflexivo sobre a súa situación sociolingüística e o balance dos retos acadados en relación coa competencia e cos usos. Modalidad especial de avaliación
LINGUAXE INCLUSIVA A linguaxe inclusiva é de uso obrigado. FALTA DE INTEGRIDADE ACADÉMICA
Os contidos incluídos (texto literal e parafraseo) nos traballos deben estar Plaxio O plaxio en calquera das actividades da avaliación será motivo de suspenso. Así o establece o artigo 14.4 da normativa académica de avaliaicón da UDC: " na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixianl, incljido aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permido do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade" Normativa académica de avaliación, revisión e reclamación da UDC: https://www.udc.es/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/Normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf http://www.educacion.udc.es/?pagina=propiedad-intelectual |