Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica nas discapacidades | Código | 652G03025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1: CONCEPTUALIZACÍÓN DE DIVERSIDAD FUNCIONAL |
1.1.- A diversidade funcional na sociedade actual. 1.2.- Orixes e evolución das diversas concepcións da discapacidade. 1.3.- As Clasificacións Internacionais. 1.4.- Programas de acción e estratexias de intervención |
TEMA 2: INTERVENCIÓN EN EDUCACIÓN SOCIAL. |
2.1.- A INTERVENCIÓN NA ACCIÓN SOCIAL. 2.2.- DELIMITACIÓN DE CONTEXTOS DE INTERVENCIÓN DO EDUCADOR SOCIAL NA DISCAPACIDADE 2.2.1. Intervención na discapacidade no ámbito familiar. 2.2.2. Intervención na discapacidade no ámbito socio-comunitario. 2.3. ENFOQUES DE INTERVENCIÓN PSICOPEDAGÓXICA 2.3.1.- Enfoque Conductista. 2.3.2.- Enfoque Cognitivo-Constructivista. 2.3.3.- Enfoque Ecolóxico. |
TEMA 3: A DISCAPACIDADE FUNCIONAL INTELECTUAL | 3.1.- CONCEPTUALIZACIÓN DE DIVERSIDADE FUNCIONAL COGNITIVA 3.2.- FACTORES ETIOLÓXICOS. 3.3.- OS INDICADORES PRINCIPAIS. 3.4.-TRASTORNOS/SÍNDROMES ASOCIADOS A DIVERSIDADE FUNCIONAL COGNITIVA. 3.5.- DESARROLLO COGNITIVO Y ORGANIZACIÓN DE LOS PROCESOS INTELECTUALES. 3.6.- ASPECTOS PSICO-EMOCIONAIS. 3.7.- DIFICULTADES DE ADAPTACIÓN SOCIAL. |
TEMA 4: OS TRASTORNOS DE ESPECTRO AUTISTA (TEA) |
4.1.- CONCEPTUALIZACIÓN DOS TEA. 4.2.- TIPOS DE TRASTORNOS. 4.3.- DESCRIPCIÓN, ETIOLOGÍA, PREVALENCIA E CONCEPTO DE TEA. 4.4.- RECOMENDACIÓNS PREVIAS Á INTERVENCIÓN. 4.6.- ENFOQUES COGNITIVOS DE INTERVENCIÓN: PROGRAMAS DE "LECTURA DA MENTE". |
TEMA 5: DIVERSIDADES FUNCIONAIS FÍSICAS, SENSORIAIS E OUTRAS |
5.1.- AS DIVERSIDADES FUNCIONAIS FÍSICAS: DESCRIPCIÓN E TIPOS. 5.2.- DIVERSIDADES FUNCIONALES SENSORIALES: AUDITIVA, VISUAL, ETC. 5.3. OTRAS DIVERSIDADES FUNCIONAIS E NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES 5.4.- RECURSOS DE INTERVENCIÓN PARA O EDUCADOR. |