Nesta materia proporciónase ao alumno/a formación dentro do ámbito da psicopatoloxía da linguaxe e a comunicación. Máis concretamente, abórdanse a definición, caracterización clínica, epidemioloxía, modelos etiolóxicos, criterios diagnósticos e diagnóstico diferencial do Trastorno Específico da linguaxe, trastornos da fluidez da fala, mutismo selectivo e Trastorno por Déficit de Atención/Hiperactividade, así como problemas da linguaxe e a comunicación no envellecemento, trastornos neurodexenerativos e enfermidade mental.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión Maxistral
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Presentación oral: sesións síncronas a través de TEAMS
- Estudo de casos: sesións síncronas a través de TEAMS
- Proba obxectiva: farase telemáticamente a través do Campus Virtual
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Sen cambios
4. Modificacións na avaliación
- Proba obxectiva: farase telemáticamente a través do Campus Virtual
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías