Esta materia ten como obxectivo achegar ao alumno/a ao proceso de intervención de Terapia Ocupacional, na infancia e na adolescencia, proporcionando para iso os principios teóricos e filosóficos que sosteñen e fundamentan a práctica profesional da/o terapeuta ocupacional neste ámbito.
Descritor:
Fundamentos da promoción da autonomía persoal e valoración da dependencia nas actividades da vida diaria con e sen adaptacións e/ou productos de apoio. Análise da ocupación en Terapia Ocupacional e a súa utilización terapéutica. Terapia Ocupacional para a inclusión da/o/s nena/o/s e adolescente/s. Aplicación da actividade ocupacional.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías:
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Se manteñen todas as metodoloxías.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Non se modifican as metodoloxías. A única modificación é que as metodoloxías de Sesión maxistral, Prácticas de laboratorio e Eventos científicos e/ou divulgativos e os traballos de exposición oral, serán virtuais empregando a plataforma Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
A atención personalizada farase empregando as ferramentas de Campus virtual, Teams e correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación:
Non se modifica a avaliación.
*Observacións de avaliación: -.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías