Con el programa adjunto de Dirección y Gestión de RR.HH II, los alumnos aprenden los diferentes procesos de gestión y sus respectivas metodologías de trabajo, para poder abordar en un futuro, la dirección de personas.
Plan de continxencia
1. MODIFICACIÓNS NOS CONTIDOS
Non se realizarán cambios. 2. METODOLOXÍAS
Non se realizarán máis cambios que a adaptación a entorno virtual.
3. MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSONALIZADA O ALUMNADO:
No caso de transferir todas as sesións a virtual, utilizarase Moodle e Teams como medios docentes e o correo electrónico para canalizar a comunicación, facer consultas e solicitar titorías virtuais. Os horarios de titoría empregaranse preferentemente para resolver todas esas consultas. O Moodle deberá consultarse diariamente tanto para entrega de tarefas como para compartir información nos foros e chat. Teams utilizarase como medio de impartición de docencia nos horarios programados para presencial. Esta dinámica permite un seguimento normalizado e axustado das necesidades de aprendizaxe dos estudantes para desenvolver os contidos da materia.
4. MODIFICACIÓNS NA AVALIACIÓN
Non se realizarán cambios
5. MODIFICACIÓNS. BIBLIOGRAFÍA/WEBGRAFÍA
Non se realizarán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías