Descrición xeral |
En primeiro lugar, o programa está dirixido a dominar os aspectos históricos e sistemáticos da Filosofía da Ciencia, atendendo tanto aos aspectos xerais como aos especiais; e, en segundo lugar, desenvólvese a Filosofía da Tecnoloxía, onde se consideran os planos temáticos internos (semántico, lóxico, epistemolóxico, etc.) e a relación do traballo tecnolóxico coa Ciencia e a Sociedade.
Dentro da Filosofía da Ciencia, o programa céntrase inicialmente na perspectiva xeral. Afecta á semántica da ciencia, á lóxica da ciencia, á epistemoloxía, á metodoloxía da ciencia, á ontoloxía da ciencia, á axioloxía da investigación e á ética da ciencia. Despois afonda na perspectiva especial, en particular a correspondente ás Ciencias Sociais. Así, dentro deste amplo campo de estudo, o foco está nunha selección de temas, analizando tanto a dimensión interna como a perspectiva externa.
Os contidos da Filosofía da Ciencia están orientados a formar aos estudantes nas bases para xulgar a validez das teorías científicas. Busca promover a clarificación da linguaxe, a estrutura, o tipo de coñecemento, o modo de avance das teorías científicas e a súa expresión na actividade científica.
Ao abordar a Filosofía da Tecnoloxía, analízanse as súas relacións coa Ciencia e o seu propio status, para o que contemplan os enfoques centrados nas ideas de coñecemento, traballo e artefacto. Tamén se realiza unha análise filosófica da Tecnoloxía segundo plans temáticos internos (linguaxe, estrutura, coñecemento, proceso, actividade, ...), á vez que se destaca a relevancia do nexo coa Sociedade (factores contextuais sociais, culturais, económicos, etc.). Tamén aquí o programa céntrase nunha selección de temas, abarcando tanto a dimensión interna como a perspectiva externa.
|
Plan de continxencia |
No habría cambios en los contenidos, pero se entregaría más documentación vía Moodle.
Metodoloxías
• Metodoloxías docentes que se manteñen
Las que estaban enunciadas en GADU.
• Metodoloxías docentes que se modifican
Uso activo de Moodle.
Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Indica as ferramentas empregadas (Moodle, Teams, etc.) e, para cada unha delas, indica a súa temporalidade (por exemplo a frecuencia semanal de realización)
Ferramenta Temporalización
Moodle
Abierta todos los días
Correo electrónico de la UDC
Abierto todos los días
Tutorías personalizadas vía telefónica En horario a propuesta del alumno o alumna
Modificacións na avaliación
Metodoloxía Peso na cualificación Descrición
Prueba final primera ronda.
Alcanzar al menos un cinco sobre diez. Examen con más tiempo para la realización de la prueba.
Prueba final, segunda ronda.
Para quienes no hayan alcanzado al menos un cinco en el examen anterior.
De nuevo, examen con más tiempo para la realización de la prueba.
Esquemas
Se suma a la nota de la prueba, una vez superada
Claridad, sistematicidad y rigor en la elaboración de abstracts.
Observacións de avaliación:
Se utilizará Moodle y, para los alumnos con problema de conectividad, habrá la alternativa del correo electrónico oficial.
Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(Relaciona neste apartado o material bibliográfico ou as ligazóns web que mudaron con respecto á guía inicial)
Los textos previstos en soporte papel se entregarían en formato digital vía Moodle.
|