Presentación y análisis de las líneas básicas de la evolución historica de España en la etapa contemporánea, haciendo hincapié en el carácter plural de la formación social española.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Leituras, Análise de fontes documentais.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Sesión maxistral, Proba Obxetiva, Discusión Dirixida, Traballos tutelados.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Ferramenta: correo electrónico.
Temporalización: sen temporalidade definida.
4. Modificacións na avaliación:
Sesión Maxistral: será sustituída por materiais digitalizados fornecidos polo profesor que cubran a materia do programa.
Proba Obxetiva: Será realizada telematicamente a través de proba síncrona e sen vixilancia
Traballo Tutelado: O seguimento farase telematicamente.
Discusión Dirixida: Será sustituída por comentario de materiais dixitalizados ofrecidos polo profesor.
*Observacións de avaliación:
Mantéñense os criterios de proporcionalidade na ponderación das diversas metodoloxías: 40% Proba Obxetiva; 40% Teraballo Tutelado; 20% Discusión Dirixida.
Mantéñense igualmente as observacións dispostas nesta Guía Docente para o período de normaidade presencial.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non hai.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías