Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Empresa
Coordinación
Membiela Pollán, Matías Enrique
Correo electrónico
matias.membiela@udc.es
Profesorado
Membiela Pollán, Matías Enrique
Correo electrónico
matias.membiela@udc.es
Web
Descrición xeral
O obxectivo da materia é que o alumno domine os coñecementos planificación de márketing aplicados ao mercado de videoxogos. Con esta premisa centrarémonos na análise da demanda, a competencia e o comportamento do consumidor.
O alumno terá que ser capaz de dominar as técnicas para coñecer as necesidades dos clientes, localizar novos nichos de mercado, identificar e valorar segmentos de mercado futuros e deseñar un plan de actuación para conseguir os obxectivos marcados.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: non
2. Metodoloxías: mantense todalas metodoloxías, se é necesario procederase a levarlas a cabo de forma virtual tal e como se expón de seguido:
CLASES MAXISTRAiS: online na plataforma MS Teams (mismo horario).
PRESENTACIONS ORAiS: online na plataforma MS Teams.
TEST OPCION MULTIPLE: online na platafoma UDC Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
TUTORÍAS: online na plataforma MS Teams (o estudante as solicitará de forma previa).
4. Modificacións na avaliación: non
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías