Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos | Código | 730529002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os procedementos e fases da creación e lanzamento de novos produtos de videoxogos | AP3 AP4 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP9 BP10 BP12 BP14 |
CP1 CP2 CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 CP9 |
Adquirir os coñecementos tanto teóricos como prácticos para o desenvolvemento de produtos e marcas no ámbito dos videoxogos, así como implementar unha estratexia de marca que o posicione no mercado | AP3 AP4 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP9 BP10 BP12 BP14 |
CP1 CP2 CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 CP9 |