Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Interfaces | Código | 730529014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Deseñar as interfaces de usuario dun videoxogo. | AP14 AP15 |
BP1 BP2 BP3 BP5 BP6 BP7 BP8 BP11 BP12 BP14 |
CP2 CP3 CP4 CP6 CP8 |
Deseñar as interfaces visuais que aparecen na pantalla do xogo estruturando correctamente a información e integrando elementos tanto interactivos coma non interactivos. | AP14 AP15 |
BP1 BP2 BP3 BP5 BP6 BP7 BP8 BP11 BP12 BP14 |
CP2 CP3 CP4 CP6 CP8 |
Adquirir coñecementos para deseñar a interacción física co xogo. | AP14 AP15 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP11 BP12 BP14 |
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 |
Identificar as accións necesarias e a súa correspondencia cos distintos dispositivos físicos que se poden empregar para manexar un xogo. | AP14 AP15 |
BP2 BP7 BP12 BP14 |
CP4 CP6 CP8 |
Realizar o deseño de interfaces en función do xénero do xogo e en coherencia co estilo, narrativa e xogabilidade do mesmo. | AP14 AP15 |
BP1 BP2 BP3 BP7 BP14 |
CP3 CP4 |