Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento de Niveis e Programación Visual | Código | 730529024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Aprender a compoñer os niveis e definir a interacción dos mesmos dentro dun motor de videoxogos. A partir dun deseño de niveis previo, aprender a colocar a escenografía necesaria, dar o aspecto e ambientación requiridas, dar vida ao nivel coas animacións necesarias e programar a interacción do xogador co devandito mundo. | AP16 AP17 AP20 AP23 AP24 AP25 AP26 AP30 AP33 AP34 AP35 AP36 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP10 BP11 |
CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 |
Adquirir coñecementos que permitan ao alumno analizar, testear e avaliar o funcionamento e a xogabilidade dentro dos niveis creados. | AP16 AP17 AP20 AP23 AP24 AP25 AP26 AP30 AP33 AP34 AP35 AP36 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP10 BP11 |
CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 |