Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
9
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Empresa Enxeñaría Civil Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Castro Pena, Luz
López Garrrido, Mercedes Marina
Membiela Pollán, Matías Enrique
Piñeiro Otero, Maria Teresa
Seoane Nolasco, Antonio José
Correo electrónico
maria.luz.castro@udc.es
mercedes.lopez@udc.es
matias.membiela@udc.es
teresa.pineiro@udc.es
antonio.seoane@udc.es
Web
Descrición xeral
Materia na que o alumnado aplicará os coñecementos adquiridos o longo do mestrado no deseño, desenvolvemento e comercialización dun videoxogo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
Mantéñense todas as metodoloxías docentes modificando únicamente o seu carácter presencial.
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Moodle, Teams, Correo electrónico: Atención semanal das mensaxes directas ou mensaxes recibidos e titorías concertadas (dentro do tempo de titorías dispoñible polos docentes).
- Utilizarase Teams como principal plataforma para a comunicación telepresencial e interactiva cos alumnos.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizarán cambios
*Observacións de avaliación:
Ningunha.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios, xa ispoñen de todo o material de traballo en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías