Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos
- Non se mudan os contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral, Eventos, Traballo tutelado, Seminario, Estudo de Casos, Proba de resposta múltiple.
*Adaptación de presencialidad á sitaución epidemiolóxica: Todas as actividades presenciais realizaranse con asentos preasignados, con máscara, ventilación, non permitindo o consumo de alimentos e bebidas e asegurando que se cumpran as medidas de prevención e hixiene do centro establecidas e publicadas en: https://udc.es/es/fep/coronavirus/.
No caso de que o grupo de docencia chegue a superar as indicacións do aforo da aula estableceranse grupos rotativos de docencia híbrida, onde os estudantes que non caiban na aula seguirán esa semana a docencia de forma telemática e á seguinte de forma presencial, sendo outro grupo o que a realice de forma telemática, segundo planificación establecida polo docente da materia
*Metodoloxías docentes que se modifican
As Sesión maxistrais, os eventos e os Seminarios, para aqueles alumnos que por motivos de corentena ou confinamento non poidan acudir presencialmente (que deberán de acreditar adecuadamente a través do campus virtual da materia e comunicándoo o mesmo día ao docente da materia por correo electrónico), farase de forma telemática, se é posible participando en directo telemáticamente na sesión do TEAMs da Materia (coa cámara activa) e se esta opción non fose posible polas circunstancias médicas do alumno ou o docente, participando en diferido entregando 10 preguntas tipo test do tema tratado na clase/seminario coa xustificación da corrección ou falsidade de cada unha das 4-5 opcións de resposta.
Os seminarios prácticos no caso de no caso de non poder realizarse nas datas asignadas a cada grupo por illamento dun ou varios alumnos (debidamente acreditado), en primeira opción recuperaranse intercambiando as datas de todos o grupo co seguinte grupo que lle correspondería a práctica, se isto xa non fose posible ou non puidese realizarse pola situación epidemiolóxica e as restricións asociada, recuperaríanse en canto cando as condicións sanitarias permítano en datas acordadas polo docente. Se finalmente esta opción non fose posible a porcentaxe de cualificación levará ao estudo de casos e ao traballo tutelado.
Nos traballos tutelados e estudos de casos no caso de que a participación no desenvolvemento dos traballos non poida facerse presencialmente na aula, valorarase pola asistencia (con cámara activa) e participación nas reunións do grupo dentro do TEAMs da materia. O caso da exposición e defensa dos traballos, aqueles que por problemas de conectividade ou motivos xustificados, participen en diferido, deberán de facer un breve resumo e valoración individual de cada un dos traballos de todos os grupos de alumnos.
Os alumnos que na data de convocatoria do exame (proba mixta) se encontren en situación de confinamiento/cuarentena por positivo en COVID19 ou contacto estreito (de xeito debidamente acreditado cun máximo de tres días posteriores o exame), faráse una convocatoria de exame presencial ó final dos días de confinamento protocolario, proba que deberá de realizarse antes do último día de peche de actas de esa oportunidade, non sendo posible en ningún caso realizar o exame de xeito telemático.
Só no caso de que as restricicions as activides presenciais xeneralizadas a docencia realizarase vía telemática mantendo as porcentaxes de cada metodoloxía de avaliación e só no caso destas incluán especificamente as convocatorias de exames oficiais (como no confinamento total por estado de excepción ou alarma) o exame (proba de resposta múltiple) farase a través do propio campus virtual da materia de forma telemática, na que cada alumno estará conectado simultaneamente a través de TEAMS mediante a pantalla e a cámara do seu propio teléfono móbil, que deberá de estar activa durante todo o proceso e mostrando todo o espazo de traballo. A través do TEAMS, comunicarase a clave de inicio do test e cada alumno poderá expor as dúbidas que teña (previa chamada de atención) de forma xenérica (que non identifique a resposta correcta), xa que será escoitada polo resto de estudantes.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Non mudan, faranse vía TEAMs.
4. Modificacións na avaliación
- No caso de que a realización do exame ( proba de resposta múltiple) tampouco sexa posible vía telemática, a súa porcentaxe levará ao traballo tutelado (25%), seminario (15%), estudo de casos (20%), sesión maxistral (10%) e a elaboración dun esquema-resumen que cada estudante fará individualmente de cada unha das sesións maxistrais (20%).
- Se o o que non fose posible son os seminarios, a súa porcentaxe levará ao traballo tutelado (25%) e ao estudo de casos (20%).
*Observacións de avaliación: o cambios produciranse se as condicions sanitarias así o obrigan.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non mudaría ningunha referencia pois todas ou xa estan accesibles telemáticamante ou a información precisa suministrase coas presentacións das clases. |