Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Promoción e comercialización de destinos e produtos turísticos | Código | 615524003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Martínez, V.A., Juanatey, O., Sánchez, E. (2022). Material básico para el seguimiento de las sesiones magistrales. Moreno, M. R. (2020). Marketing turístico: Fundamentos y dirección. Ediciones Pirámide de la Ballina Ballina, F. J. (2017). Marketing turístico aplicado. ESIC Kotler, Bowen, Makens (2015). Marketing Turístico. Pearson Best, R. (2007). Marketing estratégico. Madrid, Pearson-Prentice Hall Bel, I. (2004). Comunicar para crear valor. La dirección de comunicación en las organizaciones. Pamplona, EUNSA |
Os manuais referenciados son de simple consulta para as posibles dúbidas que poidan xurdir ao longo do curso ou para aquel alumnado que queira profundar en temas específicos. |
|
Bibliografía complementaria | |
|