Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Sistemas Enerxéticos e Auxiliares do buque | Código | 631G01204 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias do título |
A3 | Interpretar e representar as formas do buque e das súas instalacións. |
A10 | Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A34 | Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de xeito efectivo. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 | Traballar de forma colaboradora. |
B9 | Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B13 | Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B14 | Capacidade de análise e síntese. |
B15 | Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B16 | Organizar, planificar e resolver problemas. |
B24 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C9 | Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
C10 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |