Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Coñecemento do Medio Histórico de Galicia | Código | 652111334 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A2 | Coñecemento dos contidos para ensinar, comprendendo a súa singularidade epistemolóxica e a especificidade da súa didáctica. |
A7 | Preparar, seleccionar, construír e empregar materiais didácticos, incorporando axeitadamente as TIC. |
A14 | Ter unha imaxe realista propia, asumir responsabilidades e tomar decisións fundamentadas. |
A17 | Coñecer os fundamentos científicos das áreas que conforman o currículo da educación infantil, así como as teorías sobre a adquisición e o desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
A34 | Ser quen de crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares destinados á promoción da aprendizaxe a través de actividades adaptadas ao alumnado destas idades. |
A35 | Ser quen de desenvolver hábitos de autonomía e habilidades sociais, así como o respecto ás normas de convivencia e ó traballo persoal. |
A40 | Ser quen de fomentar o interese polo medio natural, social e cultural e promover comportamentos respectuosos. |
B1 | Aprender a aprender. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B9 | Autonomía na aprendizaxe. |
B10 | Capacidade de análise e síntese. |
B12 | Capacidade de organización e planificación. |
B20 | Coñecemento doutras culturas e doutros costumes. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |