Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | A Contorna como Recurso Educativo | Código | 652534006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os conceptos básicos de contorna e aprendizaxe. | AM1 AM10 |
||
Establecer as relacións entre ambos: como se descobre, inclúe e proxecta a contorna como elemento de expansión educativa e recurso didáctico. | BM1 |
CM1 CM4 |
|
Analizar experiencias de aprendizaxe na contorna desde as diferentes áreas de coñecemento ou disciplinas. | AM2 |
CM3 CM9 |
|
Identificar os axentes da aprendizaxe en relación coa contorna, desde o individuo á comunidade educativa e a sociedade. | AM13 |
||
Adquirir recursos para o deseño de propostas didácticas para a utilización da contorna para a aprendizaxe. | AM3 AM11 AM15 |
BM8 BM11 |
CM5 CM10 |
Deseñar propostas educativas a partir dos recursos que ofrece a contorna próxima. | AM3 AM8 AM17 AM18 |
BM2 BM4 BM5 BM8 |
CM1 CM3 CM4 |