Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | A Contorna como Recurso Educativo | Código | 652534006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | A8 B4 B5 C1 C9 | Intervención baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado. Cada grupo deberá expor o seu traballo tutelado e responder as consideracións e preguntas realizadas polo profesorado da materia e os seus propios compañeiros. | 20 |
Traballos tutelados | A3 A15 A17 B1 B2 B8 C4 C9 | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesorado e en escenarios variados (académicos e profesionais). Cada grupo deberá realizar un traballo seguindo os criterios que serán indicados polo profesorado da materia. | 60 |
Proba mixta | A3 A10 C1 C3 C10 | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. Utilízase en dinámicas de clase para comprobar o nivel de asimilación dos contidos e propoñer ao alumnado problemas que teñen que resolver utilizando os recursos vistos na clase. Poderán plantexarse de forma individual ou grupal, según o criterio dos docentes. |
20 |
Observacións avaliación | |||
Para que o alumnado sexa avaliado segundo os criterios Este sistema de avaliación será o mesmo para a primeira e a As dúas opcións Aqueles alumnos En ambas oportunidades a NOTA: a metodoloxía “Saídas de campo” está suxeita á Os traballos desta materia se entregan preferentemente de forma electrónica, procurando o uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Tamén se pretenderá o mesmo obxectivo coas saídas de campo, tratando en todo momento de ser responsables co medio ambiente. Na asignatura facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. Asemade deberase incorporar a perspectiva de xénero nos traballos e exposicións nesta materia. É primordial e necesaria a corrección ortográfica (ortografía, acentuación e puntuación), gramatical e léxica nos traballos realizados como condición imprescindible para superar a materia. |