Temas Subtemas
1. Por que «bases epistemolóxicas»? 1.1. Necesidade dunha reflexión sobre as conexións entre «saberes científicos» e «saberes escolares»
1.2. O concepto de «transposición didáctica» nas áreas lingüístico-literarias do currículo escolar.
2. As linguas galega e castelá e as súas literaturas no Ensino Secundario 2.1. Perspectiva histórica e situación actual
2.2. Os materiais didácticos nas áreas de lingua e literatura: tradición e innovación
2.2.1. O libro de texto, unha ferramenta discutida: os seus alcances e límites
2.2.2. Recursos en liña e gamificación no ensino-aprendizaxe da lingua e da literatura: TIC, TAC e TEP
3. Investigación lingüística e literaria e ensinanza da lingua e a literatura: unha relación dialéctica 3.1. O ensino da lingua
3.1.1. A gramática estrutural no Ensino Secundario
3.1.2. O «xiro» pragmático: das estruturas aos usos
3.2. O ensino da literatura
3.2.1. O problema da selección de lecturas na aula: o “canon” literario
3.2.2. Outras formas de “ler”