Aprendizaxe colaborativa |
Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe orientados de forma presencial (no laboratorio ou na aula) con soporte de tecnoloxías da información e da comunicación, baseados na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e colaborar na do resto de membros do grupo. Inclúese neste tipo de metodoloxía: os eventos científicos e/ou divulgativos (asistencia a seminarios, xornadas,...), lecturas de libros, artigos e outros textos; saídas de campo ou actividades fóra da facultade, etc. O profesorado plantexará a solución de problemas a partir dos contidos traballados nas sesións ou ben de casos de actualidade científica. Ao longo do curso o profesorado poderá pedir aos alumnos as exposicións orais dos traballos realizados individualmente ou en grupo, prantexando preguntas, solicitando aclaracións, etc. ou sobre a tarefas levadas a cabo nas sesións.
|
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais. Empregarase especialmente para introducir novos coñecementos científicos/didácticos.Ademais, procurarase interaccionar co alumnado a partir da formulación de interrogantes que favorezan a reflexión, discusión e xustificación da idoneidade dun novo coñecemento fronte a posibles interpretacións menos axeitadas. |
Proba mixta |
Proba escrita formada por cuestións que poden ser de diferentes tipoloxías (V/F, elección múltiple, curtas, de emparellar, asociar ou ordenar, abertas, desenvolvemento ou semi-desenvolvemento, etc.) sobre o contido da materia, tratados durante o curso. |