Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Recensión bilbiográfica A7 A8 A14 A15 A17 B2 B5 B7 B9 B13 B21 B22 B24 C1 C6 Grupo

Os criterios de avaliación inclúense os seguintes: capacidade de síntese, calidade bibliográfica -revistas internacionais e nacionais, últimos 5 anos e de bases de datos coñecidas e de alta calidade como Web of Science, Scopus, PubMed, etc.- e expresión escrita correcta ( referencias ortográficas, narracións e bibliográficas segundo APA). A busca realizarase un trastorno de casos clínicos en 6-7 páxinas e 1 referencias.
A busca bibliográfica fárase en grupos formados por 5-6 alumnos/as.
10
Simulación A1 A6 A7 A8 A13 A14 A15 A17 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B16 B19 B24 C1 C6 C7 Xogo de rol nun caso de disfonia (grupo):
Criterios de valoración:
Mesmos criterios que os establecidos no estudo de casos. Ademais, considéranse os seguintes:
1. Habilidades de comunicación: son, claridade, dicción e fluidez na exposición oral.
2. Nivel de coñecemento e dominio dos termos técnicos adecuados.
3. Calidade e grao de elaboración das diapositivas ou vídeo presentado.
4. Normas ortográficas.
20
Proba de resposta múltiple A1 A6 A7 A8 A13 A14 A15 Individual.

1ª proba ou cuestionario 1 (Trastorno da voz-disfonía): computa o 20%.

2ª proba ou cuestionario 2 (exame oficial con todos os contidos da materia). Computa o 50%.

Teña presente que cada cuestionario terá 4 respostas posibles e cada erro restará 0,20 puntos.
70
 
Observacións avaliación

Primeira oportunidade: Unha vez sumados todos os resultados das actividades de avaliación (en grupo e individual) débese obter polo menos 5 puntos dos 10 posibles para superar a materia. 

Segunda oportunidade: para superar a materia por segunda vez, os estudantes deberán obter 5 puntos dos 10 posibles nunha única proba de elección múltiple,
que se realizará na data do exame oficial e que se computa ao 100%.