Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Seguridade Laboral e Prevención | Código | 670G01129 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Aprendizaxe colaborativa | Conxunto de procedimentos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e das comunicacións, baseadas na organización da clase en pequenos grupos no que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar o seu propio aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. |
Presentación oral | Presentación de forma oral con breve explicación dos obxetivos do curso, en relación con cada un dos temas e leccións que se tratarán na clase. |
Proba obxectiva | Tratase do exame final da materia. Propondrase unha serie de exercicios, similares a os desenrrolados en clase durante o curso. Tamén poderanse propoñer preguntas cortas de índole teórica para evaluar a comprensión dos diferentes conceptos tratados na materia. Nunha proba individual e por escrito, que poderá consistir na integración de preguntas abertas de desenrrolo tipo tema (programa de contidos), tanto de teoría como de solución de problemas e/ou casos prácticos. |
Sesión maxistral | O profesorado realizará a exposición oral de cada tema o lección, complementada co uso de medios audiovisuaies e a introducción de algunhas preguntas dirixidas a os estudantes, con a finalidad de transmitir coñecementos e facilitar o aprendizaxe. Nas leccións magistrales o profesor presentará os contidos teóricos e prácticos da materia, axudándose de exemplos ilustrativos co fin de motivar a os alumnos e de axudar a comprensión e asimilación dos contidos. O profesor apoiaráse en presentacións dinámicas. |
Estudo de casos | Metodoloxía donde o suxeito enfrentase ante a descripción dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno situase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unya serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento o de a acción, para chegar a una decisión razonada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |