Temas Subtemas
PARTE 1. Introdución á planificación, deseño e xestión de produto de moda. 1.1. Xestión de produto nos diferentes modelos de negocio de moda. Tendencias.

1.2. A figura do deseñador e do xestor de produto: áreas de intervención e funcións profesionais.
PARTE 2. Metodoloxías para a planificación, deseño e xestión de produto. 2.1. Segmentación do mercado desde a perspectiva do produto de moda.

- Xestión de produto nos diferentes puntos da pirámide da moda.


2.2. O produto como elemento da estratexia da marca.

- Transmisión de valores de marca a través do produto de moda.
- Xestión sostible de produto de moda.
- Análise da estratexia de produto omnicanal.


2.3. Desenvolvemento da estratexia do produto.

- Estrutura de prezos, número de liñas, programas e profundidade.
- Métricas para a planificación do produto.
- Coordinación cos departamentos de mercadotecnia, visual, comercial e produción.


2.4. Planificación de compras.

- Estratexias de subministración de moda.
- O papel do xestor de produto na negociación cos provedores.


2.5. Xestión de produto no punto de venda.

- Decisións comerciais baseadas en KPI de rendemento en liña e fóra de liña.