Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Estado Sólido | Código | 610G04022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A1 A2 A3 A5 B8 B12 C1 | Consistirá nunha proba de conxunto que se celebrará ó final do cuadrimestre. Poderá constar tanto de preguntas de desenvolvemento, como de preguntas curtas ou de tipo test e de problemas que serán semellantes ós realizados ó longo do curso. | 70 |
Prácticas de laboratorio | A1 A2 A3 A4 A5 B1 B3 B5 B8 B9 B12 C2 C5 C8 | Avaliarase o traballo realizado no laboratorio desde os puntos de vista de: organización e seguridade, manexo no laboratorio, coñecemento de materiais técnicas, habilidade manual e especialmente a capacidade para comprender e racionalizar os procesos levados a cabo á luz do seu fundamento científico. Ademais avaliarase a preparación previa a cada práctica, e a elaboración do correspondente caderno de laboratorio ou entrega alternativa que estableza o profesor. Tendo en conta ca cualificación estará baseada nun modelo de avaliación continua, se en algún caso o profesorado o considera oportuno poderá realizar un exame de prácticas. |
20 |
Proba obxectiva | A1 A2 A3 A5 B8 C1 | De cando en vez, poderase realizar ao alumno probas curtas, tipo test ou resposta breve. Estas probas obxectivas están deseñadas tanto para avaliar o grao de adquisición de competencias, como para afianzar os contidos vistos nas sesións maxistrais. Esta actividade non só permitirá facer un seguimento da evolución do alumnado, senón que tamén servirá de ferramenta para detectar aqueles aspectos da materia que presentan unha maior dificultade de comprensión. Avaliarase conxuntamente: "solución de problemas" + "eventos científicos e/ou divulgativos" + “probas obxectivas” "sesión maxistral" |
0 |
Sesión maxistral | A1 A3 B8 C8 | Valorarase o grao de preparación previa e de seguimento do alumnado da materia que se está impartindo nestas sesións, así como a súa participación activa nas mesmas. Avaliarase conxuntamente: "solución de problemas" + "eventos científicos e/ou divulgativos" + “probas obxectivas” "sesión maxistral" |
0 |
Solución de problemas | A1 A2 A3 A4 B1 B3 B5 B8 B9 B12 C1 C8 | Valoraranse tanto as respostas dos alumnos como a súa participación nas correspondentes actividades presenciais. Ocasionalmente e a requirimento do profesorado, o alumnado deberá entregar os boletíns de problemas que tamén poderán ser avaliados. Avaliarase conxuntamente: "solución de problemas" + "eventos científicos e/ou divulgativos" + “probas obxectivas” "sesión maxistral" |
10 |
Eventos científicos e/ou divulgativos | A1 B5 B8 C5 C8 | Valoraranse as conclusións co alumnado extraia das correspondentes actividades, e que ademais se plasmarán nun resumo que deberán presentar trala súa realización. Avaliarase conxuntamente: "solución de problemas" + "eventos científicos e/ou divulgativos" + “probas obxectivas” "sesión maxistral" |
0 |
Observacións avaliación | |||
A cualificación será a suma das seguintes contribucións: - proba mixta: hasta un máximo de 7 puntos - actividades realizadas nas clases de resolución de problemas, - prácticas de laboratorio: hasta un máximo de 2 puntos. Para superar a materia será necesario conseguir polo menos 5 Dado que a cualificación se basea nun modelo de "avaliación Dacordo con esta metodoloxía de "avaliación continua", Dentro do mesmo contexto de “avaliación continua” e dacordo co As matriculas de honra outorgaranse prioritariamente ao alumando No caso de circunstancias moi excepcionais, obxectivables O proceso de ensino-aprendizaxe, incluída á avaliación, refírese a Finalmente, recordase que a realización fraudulenta dalgunha |