Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Introdución ao Marketing | Código | 611G02015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente | |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente | |
|
Materias que continúan o temario | |||
|
Observacións | |
A materia impartirase baixo os criterios de facilitar a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais experimenten dificultades a un acceso adecuado, igualitario e proveitoso para a vida universitaria. Todo o material elaborado polo profesorado da materia está suxeito ao dereito da propiedade intelectual. Non se poderá utilizar, baixo ningún concepto, sen a autorización expresa dos seus autores. |