A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN:
1. Condicións de avaliación: Está prohibido acceder á aula do exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.
2. Identificación do estudante: O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente.
B) TIPOS DE CUALIFICACIÓN:
1. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.
2. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial, malia que estean exentos de asistencia, serán avaliados seguindo os mesmos criterios que os estudantes a tempo completo.
C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:
1. Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación anteriormente indicados nesta sección.
2. Segunda oportunidade: o mesmo que na primeira oportunidade, realizarase unha proba mixta cun valor do 70% da avaliación. Para o 30% restante poderase manter a cualificación de avaliación continua ou pode optarse por contestar unha pregunta de ensaio que se desenvolverá a
continuación do exame. No caso de presentarse á recuperación da avaliación continua, a súa cualificación, calquera que sexa, substituirá á obtida na primeira oportunidade.
3. Convocatoria adiantada: As condicións de avaliación da Oportunidade Adiantada (art. 19 dás Normas de Avaliación, Revisión e Reclamacións dás Cualificacións dúas Estudos de Grao e Mestrado Universitario) serán específicas para esta oportunidade. Esta será avaliada por medio dunha proba mixta que suporá o 100 % da cualificación final. Esta proba mixta será deseñada de maneira singular e específica para valorar en que medida o/a estudante adquiriu os resultados da aprendizaxe aos que se fai referencia na presente guía.
D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN:
Avaliación continua: Con carácter xeral, as actividades de avaliación continua serán valoradas cando leven a cabo de acordo coa programación prevista do grupo correspondente. No cálculo da avaliación continua serán consideradas o tres mellores puntuacións do catro probas realizadas ao longo do período docente. Cada proba valerá un punto.
Adicionalmente, a participación en actividades complementarias programadas (conferencias, seminarios, etc.) poderá engadir até medio punto á suma das cualificacións do exame e da avaliación continua. En todo caso, o máxima puntuación que se pode obter será dez puntos.