Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Modelos de Regresión | Código | 614G02012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A17 A18 A20 B2 B9 C1 | Existirán varias probas escritas de coñecementos: -- Probas parciais unha vez que se rematen bloques temáticos relevantes. Consistirán en exames escritos. Os resultados destas probas formarán parte da avaliación continua e computarán ata un 25% da cualificación. -- Unha proba de coñecementos final. Será un exame escrito que constará de cuestións teórico-prácticas sobre os contidos da materia. Será obligatorio e supoñerá o 60% da cualificación. |
85 |
Solución de problemas | A17 A18 A20 B2 B7 B9 C1 | A participación activa no desenvolvemento das clases e a resolución e entrega de exercicios propostos ao longo do curso formará parte da avaliación continua. Computará ata o 15% da cualificación. | 15 |
Observacións avaliación | |||
Presentación e avaliación: 1. Considerarase que un estudante concurre a unha convocatoria cando participa en actividades que lle permiten obter cando menos un 50% da avaliación final. 2. A proba final de coñecementos terá carácter obligatorio. Constará de dúas partes: unha con cuestións de corte teórico e outra máis aplicada e orientada á resolución de problemas. Será necesario aprobar as dúas partes deste exame para supera a materia. 3. A cualificación obtida conservarase entre as oportunidades (ordinaria e extraordinaria) dentro da convocatoria de cada curso. Segunda oportunidade: O peso da avaliación continua na segunda oportunidade será o mesmo que na avaliación ordinaria, un 40%. Na segunda oportunidade de avaliación realizarase un exame e a nota final será o máximo de tres cantidades: a nota da avaliación da primeira oportunidade, a nota do novo exame (100%), e a media ponderada do novo exame (60%) e a avaliación continua (40%). |