Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos deportivos | Código | 615524020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A1 A11 A2 A4 A12 A6 B2 B10 C1 C4 C6 | Participación nas diferentes sesións presenciais cunha asistencia mínima do 70%; considerando para iso a realización de tarefas in situ relacionadas cos contidos impartidos e xerados durante o desenvolvemento dos mesmos. | 40 |
Prácticas a través de TIC | C1 C4 | Proporanse diferentes tipos de tarefas, probas, formularios, etc, utilizando as plataformas moodle, microsoft 365 ou google, sobre os distintos contidos do módulo. | 20 |
Traballos tutelados | A11 A2 A6 B2 C1 C4 | Consistirá en la realización de un traballo tutelado sobre una propuesta relacionada con los contenidos tratados y las competencias a alcanzar, a convenir entre el profesor y el/la estudiante. | 40 |
Observacións avaliación | |||
- Enténdese por participación nás actividades desenvoltas nas sesións maxistrais, e ao desenvolvemento en prazo e forma das tarefas que se prantexen en relación ós contidos relacionados coas sesións. No caso da opción presencial, o non cumprimento do 70% da asistencia pode implicar a non superación da asignatura, constando o estudante como "Non Presentado" na calificación final. Dita falta de participación pode inhabilitar igualmente para a superación da asignatura na segunda oportunidad ou sucesivas convocatorias, ata que esta se cumpla. A calificación dos traballos distribuiráse de maneira xeral, e sen prexuicio dunha maior precisión en función do traballo, en relación aos seguintes elementos e criterios: Contextualización e fundamentación: 30% Plantexamento e desenvolvemento (Inclusión e aplicación dos diferentes elementos e ferramentas adquiridas na materia): 60% Aspectos formáis (Normas APA, 7ª) e estructuráis: 10% Para a avaliación de ditos traballos presentaráse unha proposta de rúbrica que poderá ser revisada e modificada de maneira consensuada co estudantado e co visto bo do profesorado. Atendendo igualmente á normativa da UDC e a normativa relativa ao fraude nos procedementos de avaliación , calquer traballo que na súa totalidade ou en parte conteña contidos copiados de outros traballos publicados ou non publicados, de internet, etc. será considerado como suspenso e sometido aos procedementos e sancións relacionados en dita normativa. Para superar a materia será necesario superar cada unha das partes, quedando na segunda oportunidade e convocatorias sucesivas sempre que se manteña a estrutura e desenvolvemento dos distintos apartados da guía docente.
|