Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Dimensión ética e procesos educativos na acción social | Código | 615525004d | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Integrar a racionalidade ética na acción social profesional | AM1 AM2 AM4 AM5 AM8 |
BM1 BM2 BM4 BM8 BM12 BM13 BM14 BM19 BM20 BM21 BM22 |
CM1 CM3 CM5 CM6 CM7 |
Analizar e valorar procesos educativos de participación e promoción da autonomía das persoas, grupos e comunidades | AM6 AM7 AM8 |
BM1 BM5 BM6 BM8 BM12 BM13 BM14 BM18 BM20 |
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 |
Identificar problemas e dilemas éticos asociados aos principios de xustiza, autonomía, liberdade, sostenibilidade, protección, confidencialidade, entre outros | AM1 AM2 AM3 AM4 AM5 |
BM1 BM2 BM4 BM5 BM8 BM14 BM21 BM22 |
CM1 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 |
Utilizar o enfoque dialóxico para a abordaxe de conflictos éticos e a toma de decisións | AM1 AM2 AM3 AM4 AM5 AM6 AM7 AM8 |
BM1 BM2 BM4 BM5 BM6 BM8 BM12 BM13 BM18 BM19 BM20 BM21 BM22 |
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 |