Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Dimensión ética e procesos educativos na acción social | Código | 615525004d | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Razón instrumental versus razón moral: ética dialóxica | 1.1 O triunfo da razón instrumental: consecuencias na acción social 1.2 Razón moral e ética dialóxica |
2. Xustiza social, democracia e cidadanía | 2.1 Democracia radical e democracia participativa 2.2 Cidadanía Global e educación para o desenvolvemento 2.3 Movementos sociais e sostenibilidade |
3. Dignidade como fundamento: autonomía e toma de decisións | 3.1 Liberdade e neoliberalismo 3.2 Informes técnicos e confidencialidade como dilema |
4. Fontes e dilemas de conflitividade moral: límites dos principios éticos | 4.1 Cuestións, problemas e dilemas morais 4.2 Estratexias para a xestión de dilemas 4.3 Principios éticos na avaliación |