Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación corporativa | Código | 616G01013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Obradoiro | A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 | Avaliarase o resultado, así como o proceso de planificación e desenvolvemento dos traballos. A metodoloxía de Aprendizaxe-servizo inclúese nesta avaliación. | 60 |
Proba obxectiva | A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 | Proba escrita dos contidos da materia. | 40 |
Observacións avaliación | |||
Requírese superar tanto a parte práctica como a proba escrita da materia. Non se admiten faltas de ortografía, nin en traballos nin no exame. Mantéñense os criterios para a convocatoria de xullo. Aqueles estudantes que non completaron o proceso de avaliación continua e/ou que non se presentaran ao exame da convocatoria oficial poderán optar á segunda oportunidade establecida polo calendario de exames. Nesta convocatoria a profesora fixará un novo prazo de entrega dos traballos prácticos. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación parcial e dispensa académica de exención de asistencia, os criterios, actividades e o peso que terán na avaliación serán o mesmo para as dúas oportunidades.
|