Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Produción para Animación e Videoxogos | Código | 616G02006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1er BLOQUE. FUNCIÓN E RESPONSABILIDADES DO DESEÑADOR DE PRODUCIÓN |
1. Competencias e coñecementos do Deseñador de Produción. Orixe do deseño e primeiros deseñadores. 2. Fundamentos artísticos. 3. A influencia da iluminación e a cor. 4. VFX na dirección artística. |
2º BLOQUE. PROCESO XERAL DE TRABALLO |
5. Documentación dos decorados. Características arquitectónicas e artísticas. 6. Documentación dos persoaxes: psicoloxía, aspecto, comportamento. 7. Storyboards e storymovies. 8. Deseño previo, debuxos, maquetas e planos de construción. 9. Creación de entornos e persoaxes. |